Followers

Saturday, May 15, 2010

Handphone case

Salam semua..Kali ini saya nak kongsikan handphone case saya yang baru nie..he he he..Sebenarnya hp case ni dah lama siap dan dipakai cuma belum sempat ambil gambar je..Paten ini asalnya adalah paten untuk crochet tapi saya dah 'bege2' untuk jadikan hp case..Case agak besar sebab nak muatkan hp nokia E63 saya..saya guna MINLON knitting yarn..Simple je, takde bunga2..bahagian atasnya saya cuma letakkan button sebagai seal..walau mcm mana pun saya jarang sealkan sebab senang nak angkat call..biasanya saya suka sangkutkan pada rak kunci..amacam ok tak?






Dell D600 Laptop 1.6ghz 40gb DVD/CDRW B Grade Includes Genuine XP Professional restore cd!, Toshiba Satellite L505-GS5037 TruBrite 15.6-Inch Laptop (Black), Compaq Presario CQ61-410US 15.6-Inch Laptop (Black), HP Pavilion DV6-2162NR 15.6-Inch Black Laptop--Up to 4.25 Hours of Battery Life

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...