Followers

Monday, October 18, 2010

I am sorry...maaf banyak-banyak

Salam...saya nak mintak maaf banyak-banyak...sebab??? pasal order la..saya tahu masih ada yang menunggu bila order diorang nak siap...alhamdulillah, saya berjaya siapkan lebih daripada separuh..masih ada lagi sedikit yang berbaki...kepada yang menempah semasa bulan Ramadan lagi, harap bersabar ye...insyaallah tempahan akan disiapkan sebelum bulan November...saya akan letak dalam entry bila ada kelapangan...walau bagaimana pun saya tidak akan meletakkan semua order dalam entry sebagai menghargai permintaan customer yang minta dirinya di rahsiakan atas sebab-sebab tertentu...bagi saya tiada masalah..sebab itulah entry untuk order biasanya saya buat selepas customer terima order mereka dan saya akan minta kebenaran untuk buat entry mereka...so kepada yang masih menunggu, harap bersabar dan saya minta maaf di atas kelewatan ini...







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...