Followers

Tuesday, January 25, 2011

New Craft In The House - Bekas Telur/Gula-gula Manja

Salam...kali ini saya nak share my new craft...idea ni datang spontan bila saya belek-belek 'foam sheet' yang saya beli untuk hiasan bilik anak saya (belum buat pun)...saya bercadang nak buat bunga matahari besar-besar dan tampal dalam biliknya...unfortunately, sampai sekarang pun tak nampak bayang lagi..he3..
Cara buat bekas telur/gula-gula nie senang je...cuma lukis, gunting dan kemudian jahitkan...bila dah siap bolehlah di make-upkan dengan bunga reben, button dan sebagainya...



so kepada sesiapa yang nak buat sambutan harijadi, cukur jambul, perkahwinan dan sebagainya, bolehlah buat bekas telur/gula-gula macam kat atas nie...kalau malas + takde masa + tak sempat + dll, bolehlah tempah di sini...

sebarang pertanyaan, order dan sebagainya, boleh hubungi saya di sms 017-6227527 / email musbarina@yahoo.com..
 

3 comments:

  1. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin Rina. Keratifnya Rina...cantik bakul telur benang bulu tu.

    ReplyDelete
  2. kak sali, selamat hari raya juga, maaf zahir batin..terima kasih sudi singgah blog sy nie..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...