Followers

Monday, May 30, 2011

Crochet Doily for Sale

Assalamu'alaikum wbt..
Ku panjatkan kesyukuran kepadaMu Ya Allah di atas segala nikmatMu dan kurniaanMu yang tidak terhingga...


Di bawah ni ada 4 doily yang sudah siap...

Crochet no. 5 ( 3pcs available)
 Crochet no. 13

Yang di atas ni paten baru, saya belum pernah publish lagi...saya gunakan benang MINLON FAMILY sebab tu saiznya agak kecil..kalau kait guna benang MINLON POLY, rasanya saiz boleh besar hingga 2@ 3 inci daripada saiz asal...
Semua doily ni saya kait guna crochet yarn..kalau berminat dan nak tahu detail, silalah ke blogshop saya KLIK DI SINI...insyaAllah, kalau ada lagi stok yang dah siap, saya akan updatekan dan untuk details bolehlah jenguk-jenguk blogshop saya, 3 STEPS CLOSET...

Jika berminat, bolehlah roger2 saya di sms 017-6227527 atau email musbarina@yahoo.com..


Dapatkan hadiah utk FATHER'S DAY DI SINI, KLIK DI SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...