Followers

Tuesday, May 24, 2011

GA Aton Sulam-Ulangtahun Perkahwinan 30

Assalamu'alaikum wbt..
Ku panjatkan kesyukuran di atas segala nikmatMu dan kurniaanMu yang tidak terhingga...


Entry kali pasal GA kak aton drpd ATON SULAM, sempena ulangtahun perkahwinannya yang ke-30...wah, lama tu..semoga kak aton berbahagia selalu..saya mula mengenali kak aton bila kak aton menyertai GA saya dulu..ok, ini adalah hadiah-hadiah pemenang GA kak aton
Hadiah pertama
Hadiah kedua
Hadiah ketiga

Hadiah keempat

Macam syarat biasa GA..
1) Mestilah menjadi follower saya : http://atonsulam.blogspot.com/ - done

2) Linkkan blog ini dalam blog anda - done
3) Sudilah buat entry ringkas tentang GA ini diblog anda - done
4) Sila tinggalkan link anda dalam ruang comment - done
5) Tulislah komen anda mengenai blog saya - saya suka lihat hasil tangan kak aton, koleksi PML dan juga catatan kak aton bersama keluarga dan teman-teman..nice knowing you..


Walaupun penyertaan saya lambat sedikit tapi masih validkan?  Oklah, good luck to me... (",)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...