Followers

Thursday, July 28, 2011

Crochet Shell - Triangle

Assalamu'alaikum wbt..
Ku panjatkan kesyukuran kepadaMu Ya Allah di atas segala nikmatMu dan kurniaanMu yang
tidak terhingga..


Ini adalah crochet shell yang saya buat berbentuk segitiga..biasanya kalau di luar negara yang ada 4 musim, crochet ini biasanya dipanggil 'crochet shell wrap/shawl'..dipakai ketika musim sejuk..tapi saya buat crochet shell ini sebagai lapik TV saya..he3, tak salahkan..crochet shell ini dah lama saya buat, sudah bertahun..alkisahnya, hari ini saya cari sesuatu dan saya terjumpa crochet shell ni..memang sudah lama tidak dipakai..






Crochet shell ini juga sesuai dibuat 'baby hat'..kalau saya rajin, saya akan kongsikan hasil crochet sheel hat saya di sini, insyaAllah..

2 comments:

  1. Cantik! Biasalah tu, Rina. Tak sesuai kan guna kat M'sia? TV yg jadi mangsa!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...