Followers

Saturday, June 12, 2010

Bekas telur crochet




Slm..entry kali pasal bekas telur ni..saya dapat daripada mak saya (minta sebenarnya)..bekas telur ni mak saya dapat daripada majlis kenduri kawin yang dihadirinya..tak sangka masih ada lagi orang yang buat bekas telur crochet ni..seingat saya sewaktu saya kecil dulu memang bekas telur crochet ni pernah menjadi satu trend..tapi sekarang dah takde..so memang 'special' la majlis ni sebab dapat mengembalikan nostalgia
berpuluh tahun dahulu..agak-agak berapa banyak la diorang kait bekas telur ni ye..jenuh juga rasanya nak mengait banyak-banyak walaupun patennya nampak senang..kalau ada masa saya akan cuba kait juga dan tepekkan kat blog ni k..insyaallah..

4 comments:

  1. rina..cantiknya...pandai ko yer..x sangka...

    ReplyDelete
  2. cantiknye...bolehla tunjuk tutorial nak buat benda ni..teringin nak belajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. azwan keddy..sorry saya x pandai buat tutorial sendri utk kait mengait nie..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...