Followers

Friday, September 16, 2011

Gubahan Duit Mas Kahwin

Assalamu'alaikum wbt..
Ku panjatkan kesyukuran kepadaMu Ya Allah di atas segala nikmatMu dan kurniaanMu yang
tidak terhingga..

Hari ini cutikan? Saya pasti ramai yang busy buat 'open house'..dan yang dijemput juga busy terkejar-kejar nak penuhi jemputan..saya yakin hari ni, esok dan lusa tak payah masak (",).. jadi selamat beropen house yer..makan tu ingat-ingat kat saya..kalau nak tapaukan pon bleh..he3..

Sepatutnya entry ini saya buat lama dahulu, masa majlis perkahwinan adik saya KLIK DI SINI..tapi ambo dah terlupe dan tertinggal benda nih..ini adalah gubahan duit mas kahwin yang saya buat untuk adik saya..cara nak buat boleh search kat Google, ada banyak..




Gubahan menggunakan duit kertas RM10 dan RM1.00..Jumlah mas kahwin adalah RM100..Selamat mencuba..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...