Followers

Saturday, July 17, 2010

Anniversary????

Salam..hari ini genaplah setahun daku menduduki rumah ni..he3, tak sedar cepatnya masa berlalu..my hubby beli rumah ni pada tahun hujung tahun 2008..rumah ni bukanlah rumah baru, kami beli daripada pemilik asal yang tak pernah pun duduk di rumah ini..mulanya si pemilik asal ingat tempat ni berdekatan kawasan Shah Alam (tgk dlm broser)..rupanya nama pemaju memanglah ada nama Shah Alam tapi kawasan ni dah masuk zon Kuala Selangor..si pemilik asal ni bekerja di Port Klang..memang jenuh la nak berulang-alik, ditambah lagi nak menguruskan anak-anak sekolah (dia ni hantar dan ambil anak di sekolah)..jadi dia belilah rumah lain..ironinya, dia beli rumah di bandar botanic (tempat saya menyewa)..kira kes bertukar tempat la ni..
well, bila saya telek-telek rumah ni...alamak, tak banyak yang berubah pun semenjak kami pindah..langsir masih pakai yg lama(walaupun dah beli yang baru tapi belum jahit lg, he3-malassss)..hiasan dalaman?? lagi sedey, tak ada almari hiasan, takde koleksi pinggan mangkuk, takde itu, takde ini..sebenarnya konsep rumah saya sekarang ni, kemas dan selamat..sebabnya??? apalagi kalau bukan 2 orang heroin dalam rumah ni..anak-anak saya memang lasak, cekap tangan dan dll..pintu kaca kabinest TV pun dah retak dan pecah sedikit, rasanya tak sampai 2 bulan beli..kegemaran 2 orang heroin saya ni, memanjat dan lompat-lompat dari satu sofa ke satu sofa, panjat tangga, panjat kabinet TV, dllls..jadi sebab itulah saya memilih untuk jadikan rumah saya lapang je..
so untuk cuci-cuci mata, tengok la gambar dari mr google search ni yer...(",)









orait, jumpa lagi yaa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...