Followers

Tuesday, July 20, 2010

Order drpd. Jiha, KL

Salam..saya terima order ni seangkatan dengan order Kak Zah (Kemaman)..Walau bagaimanapun, tablecloth ni siap akhir bulan Jun lepas..pada 2/7/10 saya poskan dan sehari lepas tu Jiha bagitau saya dia dah terima tablecloth ni..lega rasanya sebab inilah order yang paling lama saya siapkan dan baru sekarang upload dlm entry ni..terima kasih banyak pada Jiha yang sabar menanti..patennya simple je tapi corak yang berulang-ulang ni menyebabkan saya agak jemu nak kait..he3..bentuknya segitiga.. saya guna benang MINLON crochet yarn - family...panjangnya dalam 30" dan lebar ke bawah 18".. 



side table ala2 begini kata Jiha

 Terima kasih Jiha..lain kali boleh order lagi ye..(",)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...